Cumartesi, Temmuz 21, 2012

Çaykur: Bir bardak çay ailedir.



Çaykur için Ramazan Ayı'na ilişkin hazırlanan reklam filmi on numara bir marka iletişimi kuruyor. Çaya yüklediği anlam birçoğumuzun ilk defa duyacağı ve bir o kadar da içselleştireceği nitelikte. Ayrıca geçtiğimiz aylarda internete düşen videosu ve raflarda yerini alan kitabı ile dikkatleri üzerine çekip hepimize "elin gavuru çayı bizden iyi biliyor" dedirten Amerikalı yazar Katherine Branning de marka algısına olumlu katkı sağlayacak yerinde bir kullanım olmuş.

Çayın alt demliğinin kaynanaya, üst demliğinin geline, damatın bardağa, çocukların şekere ve görümcenin de çay kaşığına benzetildiği reklam filmi Hulusi Derici imzalı.

Bu arada otuz yıl ülkemizi karış karış gezen Katerin teyzemizin bize bizi anlatan videosunu yazının devamında izleyebilirsiniz.

Ajans: M.A.R.K.A., Türkiye

Hiç yorum yok: